Zahida Rafik : Duit RM200,000 Dilarikan Pemandu Peribadi

on 3 Mar 2012

Agak lama tak dengar apa-apa update pasal zahida rafik. Last update yang aku ingat, kontroversi gambar dia yang menampakkan... Erk.. Apa pun aku ingatkan update zahida rafik kali ni ialah berkaitan dengan karier dia. Atau nak umumkan perkahwinan dia ke. Rupanya tentang duit dia yang sebanyak RM200,000 dilarikan pemandu sendiri.


Berdasarkan hmetro, zahida rafik meminta tolong pemandu peribadi dia untuk masukkan duit ke dalam akaun rakan niaga zahida. Duit tu diserahkan kepada pemandu pada hari rabu sekitar jam 11 pagi lepas dan selepas tu, pemandu tu terus lesap dan gagal dihubungi. Ini komen dari zahida sendiri :

“Saya percayakannya sebab dia sudah bekerja dengan saya hampir lima tahun & sebelum ini tidak pernah melakukan apa apa kesalahan,

Pada aku, masalah ni berpunca dari kecuaian zahida. RM200,000 tu bukan sedikit. Dengan jumlah duit sebanyak tu, alasan percaya kepada pekerja tak sepatunya jadi sebab. Diharapkan zahida bersabar dan jadikan hal ni sebagai iktibar. Anyway, apsal hah muka zahida sekarang macam makin pelik je?   
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }