Gambar Awek Korea Yang Comel, Realiti Atau Photoshop?

on 26 Aug 2012

Adakah awek korea ini realiti atau kombinasi surgeri, photoshop dan make up? Tapi serius memang comel!







Sumber : Blog serius

Dicium Jika Buang Sampah Dalam Tong Sampah

Dicium jika buang sampah dalam tong sampah - China memang negara yang pelik selepas jepun. Kerana prihatin dengan lingkungan seorang gadis remaja yang cantik rela melakukan kempen kebersihan agar orang-orang memiliki sikap prihatin betapa pentingnya menjaga kebersihan. 


Yang unik adalah kempen 'dapat ciuman jika buang sampah dalam tong sampah' dari si gadis ini. Dia memberikan ciuman pada siapa saja yang lalu dengan membuang sampah ke tong sampah, atau memungut sampah yang tercecer dan mengambilnya untuk dibuang ke tong sampah. 

Inilah yang dilakukan Li Xiaohe nama gadis manis ini yang masih kuliah di sebuah Universiti di Chengdu China. Menurut Harian Rakyat China yang menceritakan Li melakukan kempen ini bertepatan dengan hari kebersihan hidup 8 Jun lalu. Kata Li dia hanya ingin memberikan sumbangan kepada masyarakat.

Nampaknya lepas ini di china, yang buang sampah cuma golongan lelaki sahajalah. 

Top 6 Tempat Berhantu Di Malaysia

6 tempat dikatakan berhantu, paling 'keras' di malaysia. Khas untuk mereka yang suka sangat-sangat cari mahkluk halus ini, sini aku kongsikan 6 tempat berhantu malaysia. 

1.HIGHLAND TOWER,KUALA LUMPUR HIGHLAND TOWER,


Suatu masa dahulu merupakan sebuah apartment mewah yang didiami oleh pelbagai lapisan masyarakat. Satu tragedi runtuhan telah meragut puluhan nyawa. Hanya segelintir saja mayat yg di jumpai. Selebihnya masih terkubur di sana. 

2.BANGLO MONA FANDEY


Banglo yang pernah didiami oleh seorang artis veteran tempatan yang juga merupakan seorang bomoh. Beliau dan suaminya serta seorang pembantunya telah terlibat dalam satu kes pembunuhan di Temerloh, Pahang yang telah menggemparkan dunia. 

3.KEMAYAN CITY,JOHOR BAHRU


Sebuah komplek membeli belah yang terbengkalai sejak sekian lama.Adalah dipercayai komplek tersebut telah menjadi tempat kediaman pelbagai makhluk halus. 

4.LEBUHRAYA KARAK


Kita pernah digemparkan dengan cerita kehadiran sebuah kereta Volkswagon berwarna kuning tanpa pemandu yang sering menakutkan pengguna lebuhraya ini. Kawasan terowong ini juga seringkali mengakibatkan kemalangan yang meragut banyak nyawa. 

5.VILLA NABILA,JOHOR BAHRU


Pada suatu masa dahulu, Johor Bahru di gemparkan dengan satu kes pembunuhan di sebuah villa. Sejak dari saat itu, banyak penemuan-penemuan mistik telah terjadi di sekitar kawasan tersebut. 

6.AMBER APARTMENT,GENTING HIGHLAND


Sebuah apartment usang yang sering kali meninggalkan mimpi ngeri buat pengunjung di sana. Di sebalik kemeriahan dan keceriaan kota keriangan tersebut, tersimpan beberapa kisah hitam mengenai tempat ini. Beberapa pengunjung pernah melihat kelibat manusia membunuh diri dari tingkap bangunan dan hilang apabila sampai ke tanah. Banyak lagi kisah seram mengenai tempat ini.

*Sekiranya korang gatal nak pergi explored tempat-tempat ini (tak disyorkan), pastikan sekurang-kurangnya seorang yang tinggi ilmu agamanya ikut korang sekali. Kalau kena rasuk kat situ dan benda tu tak nak keluar, tak ke naya?

Gambar Bertudung Natasha Hudson Dan Datin Norjuma

Perghh. Memang astalavista sungguh gaya hijab yang ditunjukkan oleh Natasha Hudson dan Datin Norjuma ini. Terpesona admin dibuatnya. Semua gaya ini telah diterbitkan di dalam majalah InTrend yang terbaru. Jangan lupa dapatkan senaskhah untuk anda jadikan rujukan lebih-lebih ketika menghadiri open house Hari Raya.

gambar natasha hudson bertudung

Lagi 4 gambar datin norjuma dan natasha hudson pakai tudung :





Gambar : Latihan Perit Untuk Jadi Bodyguard Wanita Di China

Di negeri china, sekiranya golongan wanita berminat untuk jadi pengawal/bodyguard, mereka harus menjalani latihan berat dan menyeksakan seperti ditendang, dipaksa menyelam, hampir dilemaskan dan membawa kayu berat. Majoriti wanita di china yang menjadi bodyguard ini ialah graduan universiti. 


Para pelatih menjalani latihan selama 10 bulan untuk menjadi pengawal profesional dan terlatih. Antara sebab para wanita ini ingin menjadi pengawal peribadi terlatih adalah disebabkan lonjakan ekonomi di negara China. Harga barang naik mendadak, kos kehidupan meningkat, kerja susah nak dapat jadi, tidak boleh lagi memilih bab pekerjaan! Lagi gambar latihan mereka :








Kenapa Reaksi Lelaki Ini Pelik Selepas Bercium Wanita?

Kenapa lelaki ini menunjukkan raut muka reaksi pelik selepas beliau dengan tiba-tiba mencium seorang wanita?





Nak tahu kenapa? Jom tengok wajah 'wanita' itu :












Disembelih Dan Kepala Dimasukkan Dalam Lubang Tandas

Gambar ngeri! Lelaki ini dipenggal dan kepalanya dimasukkan dalam lubang tandas! Memang kejam dan tidak berperikemanusiaannya manusia yang melakukan pembunuhan kejam ni. Sehinggakan kepala mangsa dimasukkan dalam lubang toilet..

gambar ngeri dan dibunuh