Bagaimana Mencari Lelaki Yang Masih Teruna

on 3 Mar 2012

Bagaimana cara mencari lelaki yang masih teruna

Dah menjadi lumrah bagi lelaki memilih perempuan yang masih ada dara untuk dijadikan teman hidup. Topik macam ni memang popular di blog yang aku rasa, agak tidak adil kepada kaum wanita. Ramai lelaki tidak mahu "kelapa yang sudah di tebuk tupai". Tetapi sekiranya kelapa itu ditakdirkan boleh bercakap dia akan berkata "aku pun tak rela dimakan tupai yang suka tebuk buah kelapa".


Tips kali ini adalah khas buat gadis-gadis yang ingin mengenali lelaki pilihan hati mereka sama ada mereka masih TERUNA atau tak. Ini cara-caranya :


1. Seorang jejaka yang tak pernah melakukan hubungan seks dengan wanita kebiasaannya memiliki perasaan ghairah yang terpendam, kebiasaannya selepas bangun tidur di pagi hari alat kemaluannya akan 'bangun'. 

2. Di bahagian bawah kelopak mata seorang teruna adalah cerah, ini disebabkan mereka tidak mengeluarkan tenaga yang banyak untuk melakukan aktiviti masturbasi, sebaliknya jejaka yang sudah tidak teruna memiliki kelopak mata berbentuk cekung dan berwarna kehitaman kerana tenaga dalam tubuh yang keluar semasa aktiviti masturbasi.

3. Seseorang yang masih teruna akan sering mimpi basah, dan jejaka yang sudah tidak teruna tidak akan pernah mengalami mimpi seperti itu lagi. 

4. Warna alat kemaluan dan puting susu jejaka yang masih teruna biasanya berwarna kemerahan, jika sudah tidak teruna biasanya bewarna coklat atau berwarna hitam. 

5. Bentuk perut seorang teruna biasanya mendatar, jika seseorang sering melakukan hubungan seks bentuk perut mereka akan berubah menjadi buncit. 

6. Bahagian punggung seorang teruna kelihatan berat dan berisi, mereka yang sudah pernah melakukan hubungan seks akan membuat punggung mereka tidak kelihatan atau setidaknya tidak berisi seperti saat masih teruna.

Walaupun tanda-tanda ni berdasarkan kajian dan pembacaan, ianya tak semestinya 100% tepat. Jadi terpulanglah kepada gadis-gadis yang merasakan meraka mahukan yang teruna ataupun tidak berdasarkan pemerhatian ini atau perempuan hanya akan tahu teman korang teruna atau tidak selepas malam pengantin.

Sumber diolah semula dari : Informasi.my
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }