Gambar Lavienda Namiraz Anak Bienda

on 4 Mar 2012

Ini dia gambar anak perempuan bienda yang diberi nama lavienda namiraz. Memang comel. Berdasarkan dari sumber, lavienda selamat dilahirkan melalui pembedahan 26 febuari lepas di sebuah hospital swasta. 


Akhirnya lepas 2 tahun berkahwin, bienda dan kamrul zariman (suami) dikurniakan jugak cahaya mata. Alhamdullillah. Tapi bienda dengan suami ada mengaku rasa sikit kekok dengan kehadiran ahli keluarga baru ni. Yelah, 2 tahun hidup berdua dan tahu-tahu je dah hidup bertiga. Hehe. Normal lah tu. Tapi jangan kekok sampai terlupa nak susukan anak pulak. Huhuh.

Anyway, tahniah diucapkan kepada bienda dan suami. Semoga keluarga bienda akan lebih bahagia dengan kehadiran lavienda.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

NOOR FATIN said...

alololo comelnya. putih melepak!


4 March 2012 at 13:22