Untuk Wanita : Respon Misha Omar Tentang Produk Solek Shiseido

on 9 Mar 2012





















Atas kesedaran majoriti pembaca blog hawau ni adalah perempuan, maka artikel pendek dan sweet ni aku taip khas untuk  korang yang tercari-cari produk solekan muka yang bagus untuk muka (sebenarnya bodek.. Supaya korang selalu baca artikel kat sini). Berdasarkan dari murai, sebelum misha omar kahwin dia dilantik sebagai duta Ma Quillage, salah 1 produk solekan muka dari syarikat terkenal, shiseido. 

Dan lepas mencuba Ma Quillage, misha bagi beberapa feedback yang bagus untuk produk Ma Quillag. Jom usha feedback misha omar selaku duta dan tester produk ni :


"White Lucent merupakan satu set pencerahan kulit muka yang sememangnya berkesan dan anda boleh menyaksikan perbezaannya dalam tempoh yang tidak terlalu lama. 

Ia bukan seperti produk penjagaan pencerahan yang lain, di mana akan membuatkan kulit muka anda mengelupas. Tetapi tidak buat produk ini, kerana ia bertindak mencerahkan kulit anda bukan menukar warna kulit anda menjadi putih. 

Jadi bagi mereka yang mahukan kulit yang cerah dah sihat saya sarankan anda mencuba produk White Lucent daripada Shiseido ini. Bukan sahaja mencerahkan kulit, malah ia menampilkan kulit anda sentiasa berseri dan tiada cela juga dalam masa memelihara kulit anda. 

Untuk tampil berseri White Lucent merupakan pilihan yang tepat. Inilah sebahagian daripada persediaan saya sebelum melangkah ke jinjang pelamin."

Macam mana? Berminat nak cuba Ma Quillag lepas baca feedback dari misha omar? Nasib baik aku boboi.. Kalau gegirl confirm aku dah sapu produk ni. Hehe. Anyway, untuk maklumat lanjut tentang produk ni layari - www.my.shiseido.com
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }