Tahniah! Yuna Antara Calon Anugerah Nickelodeon Kids Choice Awards

on 17 Mar 2012

Serius, aku tabik dua-dua belah tangan kepada yuna atas usaha dia yang tak henti-henti berusaha mengembangkan karier disamping mengharumkan lagi nama industri malaysia. This is best bro! Berdasarkan sumber, kali ni yuna tercalon pula dalam kategori favourite asian act bagi anugerah Nickelodeon Kids Choice Awards ke-25. Untuk pengetahuan korang, favourite asian act ialah kategori yang pernah dimenangi datuk siti dan mawi.


Nama je anugerah nickleodeon kids choice tapi untuk pengetahuan korang anugerah ni bukan tahap budak-budak punya. Ini anugerah yang berpristij. Artis-artis yang tercalon dalam anugerah ni bukan ayam-ayam contohnya johny depp, jay-z, tom cruise, janet jackson dan ramai lagi artis-artis terkenal dari seluruh negara. 

Pada aku untuk yuna tercalon dalam anugerah ni dah cukup membuktikan kredibiliti yuna sebagai artis malaysia di persada dunia. Tak menang anugerah pun takpe. Dicalonkan pun dah kira cukup bagus dah. Anyway, good luck diucapkan untuk yuna. Pada peminat, doakan kejayaan yuna. Go yuna go!

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }