Waktu Dan Tarikh Siaran Pernikahan Lisa Surihani & Yusry

on 22 Feb 2012

Waktu Dan Tarikh Siaran Eksklusif Pernikahan Yusry Dan Lisa Surihani.

Tahukah korang, esok ialah hari bersejarah untuk lisa dan yusry? Juga hari bersedih untuk pemunat lelaki lisa. Sebab esok yusry dan lisa surihani akhirnya akan bernikah jugak setelah setahun lebih berkenalan. Majlis pernikahan akan berlangsung kat hotel marriot putrajaya selepas waktu maghrib.






















1 lagi yang menarik tentang perkahwinan diaorang ni ialah pihak Astro akan menyiarkan dokumentari eksklusif sebanyak 2 episod tentang kisah cinta lisa dan yusry dari awal diaorang berkenalan sampailah diaorang nak berkahwin. Selain dari sejarah perkenalan yusry dengan lisa, penonton akan dipertontonkan dengan macam-macam hal menarik seperti detik persiapan perkahwinan, upacara akad nikah, majlis persandingan dan banyak lagi.

Episod 1 akan disiarkan pada 25 febuari pukul 10 malam. Episod kedua pulak akan disiarkan pada 3 mac 2012 pada pukul 10 malam jugak. So kepada peminat, jangan lupa waktu dan tarikh dan jangan lupa tonton dokumentari siaran pernikahan lisa surihani dan yusy eksklusif, hanya di Astro Ria.



*sory. entri ni serius. sebab aku tengah sedih~
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Urzain Hussain said...

atoienya sudah mau kahwin..
selamatlah untuk melekka..:)


22 February 2012 at 23:13