6 Gambar Majlis Pertunangan Penyanyi Misha Omar

on 22 Feb 2012

Nama misha omar dulu memang famous. Lepas tu korang perasan tak, tetiba je dia senyap. Tak tahu kenapa. La ni, tahu-tahu je dah pun bertunang. Dan untuk pengetahuan korang, majlis pertunangan penyanyi misha omar dan firos telah pun selamat dilangsungkan semalam. Ni gambar dia :


Lelaki tulah firos. Aku rasalah, lelaki botak memang senang dapat awek cunlah. Serius. Ramai gegirl kata lelaki botak ni seksi dan maskulin dari lelaki yang ada rambut. So kalau nak awek yang cun, kasi potong botak rambut anda. Hehe.

Anyway misha nampak cantik dan awesome dengan busana warna biru. Dan berdasarkan dari sumber, misha omar akan bernikah dalam tahun ni jugak. Harap-harapnya segala perancangan misha berjalan dengan lancar. Lagi 5 keping gambar majlis pertunangan penyanyi misha omar :





Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

'idun sa'idun said...

tergelak beso bila sy baca ayat lelaki botak senang dpt awek cun sbb diorang ni lebih seksi dan maskulin... hahahahaaa.. setakat ni sy rasa artis botak yg hensem cuma lah dwayne johnson aka the rock dan pelakon zmn dolu2 yul bryner... hehehe


22 February 2012 at 17:21