Tiru Cara Pemakaian Artis - Apa Pendapat Anda?

on 21 Feb 2012

Memang dah jadi lumrah kalau seseorang tu minat gila dengan satu-satu artis ni, semua yang berkaitan dengan artis tu dia akan follow. Baik dari segi perkembangan kerjaya/kehidupan artis tu, sampaikan ke dressed up artis tu pun, kemungkinan besar dia akan follow dan applykan pada cara pemakaian dia.

Pernah tak masa jalan-jalan kat shopping complex, korang ternampak 1 group ni (tak kira lelaki atau perempuan) dressed up dia tak ubah macam artis-artis malaysia atau luar negara? Then, apa yang bermain dalam fikiran korang bila ternampak group-group macam tu?

Contoh dressed up artis yang sering ditiru :

























Hurmm persoalannya sekarang ni, perlu ke minat sampai tiru cara pemakaian artis tu? Jangan salahkan artis dalam ni ok? Diaorang kan artis. Jadi penampilan kena dititikberatkan. Kenalah nampak lain dari orang biasa. Tapi bagi orang biasa yang mengikut cara pemakaian artis kegemaran ni, macam mana eh?

Pada aku kalau minat sampai tiru cara pemakain artis tu nampak macam, tak kenalah.. Lagi 1 katakanlah cara pemakaian artis tu seksi, maka peminat ni pun pasti akan ikut sekali. Kan? 

So apa pendapat korang dalam hal ni? Sila beri pandangan anda.
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

onie said...

errr, rasa kalau tiru macam bukan diri sendiri,huu


25 January 2012 at 15:50
Amyra Azhar said...

yang baik kita ikut, yang buruk tinggalkan saja. :)


25 January 2012 at 16:06
msredcheesecake said...

Yang baik tu ok lah kot kalau nak follow....


25 January 2012 at 17:24