Biodata Izara Aishah Pelakon Vanilla Coklat

on 22 Feb 2012

Korang ingat lagi watak fiona (izara aishah) dalam drama soffiya tu? Cantikkan dia? Lawo kan dia? Mungkin ada peminat yang masih tak tahu biodata izara aishah pelakon drama vanilla coklat yang tengah hangat ditayangkan kat tv 3 sekarang ni. So ni biodata dengan gambar dia.





















Nama : Izara Aishah
Asal : Bakar batu, johor
Tarikh lahir : 28 September 1992
Umur : 20 tahun
Karier : Pelajar, pelakon, model, penari
Drama dan filem: kasih najihah, keranamu laila, masih membara cintaku, selumbar kasih, jejaka j, cikaro, pusing beraya, disini bermula, soffiya, vanilla coklat,

Hurm.. Muda lagi rupanya. Ada chance ni. Har har. Apa-apa pun, izara memang pelakon yang berbakat. Dalam drama soffiya dulu, lakonan dia memang menjadi sampaikan aku sakit hati tengok watak fiona tu. Hehe. Moga karier izara terus bersinar. Lagi gambar :





Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

nik rosmawati said...

cantik kan dia.suka dia berlakon dalam vanilla coklat :)


15 January 2012 at 20:18
hawiz said...

cantik..cute..waahhh..tp lofa tetap dihati..errr..hehe


15 January 2012 at 22:03
Sheqynne Hotloverzs said...

i loikee izara so much .. she is veryyyyyy gojes .. huhuhu ..


15 January 2012 at 22:42
cweet pinky said...

canteknyerr , kalah lar yang laen , huuu~ tp smoga t dye ditemukan dgn hidayah , sampai bile na berkecimpung dgn dunia mcm nih , hehehe


16 March 2012 at 01:14