Izara Aishah - Yakin Boleh Popular Tanpa Kontroversi

on 22 Feb 2012

Dahla comel, cantik lepas tu comel, cantik, (saja ulang 2 kali. hehe) berbakat dalam lakonan, izara aishah jugak berpegang pada prinsip "tidak akan guna kontroversi untuk jadi popular dalam dunia hiburan". Waa.. Gua caya sama lu izara!

Betul, kontroversi adalah satu-satunya cara promosi yang dijamin pasti menjadi. Dengan kontroversi, seseorang artis tu akan cepat naik dari kebiasaannya. Macam kat hollywood sana tu. Tapi apa gunanya popular kalau hidup sentiasa dicemuh, dicaci, difitnah setiap hari macam zarina anjoulie tu? Tak amanlah hidup.

Berdasarkan temu bual dari Kosmo :



















Mungkin saya masih lagi baru dalam bidang ini dan ia antara salah satu sebab saya jarang dikaitkan dengan kisah-kisah hangat. Apa pun kontroversi adalah perkara yang seboleh-bolehnya saya cuba untuk elakkan.

Namun, apabila mengambil keputusan untuk menceburi bidang lakonan, saya akui tetap tidak akan dapat lari daripada melalui kontroversi dan memang saya sudah bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan yang berlaku pada masa akan datang.

Adakalanya kontroversi terjadi tanpa dijangka dan saya tidak mahu ia menjadi batu loncatan untuk cepat popular. Saya yakin tanpa kontroversi seseorang pelakon itu masih boleh dikenali ramai, asalkan menampilkan lakonan bermutu dan digemari ramai

Pada aku, izara boleh dijadikan contoh oleh artis-artis malaysia ni. Hatta penyanyi sekalipun. Hurmm kalau macam nilah, setiap drama lakonan izara aku pasti tonton. Seriously! Hehe. Diharap selepas ni karier izara makin terus bersinar. Go izara go!!
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

kakchik@ella said...

Dia cantik, menarik dan sgt berbakat.


18 January 2012 at 10:41