Biodata Pelakon Tasha Shilla

on 22 Feb 2012

Aku ingat lagi masa pertama kali aku bertemu, eh tengok tasha shilla dalam drama tentang dhia. Terus aku tertanya, pelakon baru ke? Tak pernah baca pun biodata dia? Kenapa cantik sangat? Kenapa begini, kenapa begitu? Kenapa? Kenapa? Hehe. Mungkin ada peminat yang tak tahu lagi pasal tasha shilla. So ni biodata dia.





















Nama : Natasha sheila abdul razak
Asal : Ampang, selangor
Tarikh lahir : 25 januari 1987
Umur : 24 tahun
Karier : Model dan pelakon
Drama dan filem : Ratu the movie, klip 3gp, dottie, gemilang, sahara, panggilan arwah, sejundai, cinta dalam botol, mila kejar cinta, ramadhan terakhir, tentang dhia, bunga april

Alamak.. Tua dari aku la pulak. Ingatkan ada chance Haha. Apa-apa pun, tasha shilla memang pelakon yang berbakat. Dalam drama tentang dhia dulu, aku rasa menyampah plus sakit hati dengan watak yang dia pegang tu. Lakonan yang memang menjadi. Hehe. Semoga karier tasha terus bersinar. Lagi gambar : 






Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }