Filem Terbaru Lakonan Aaron Aziz - Kerat 14

on 22 Feb 2012

Aaron aziz, nama yang tidak asing lagi di persada dunia hiburan. Selepas kejayaan filem kl gangster dan ombak rindu, kali ni aaron aziz mengganas pula dalam filem terbaru selain dari kl ganster 2 - kerat 14 yang turut menampilkan gandingan yang sama dalam drama kekasih awal dan akhir iaitu siti saleha (nora elena) dan fouziah gous. Eh sekejap sekejap. Masalahnya sekarang ni apsal aku beriya-iya menaip macam celake ni?























Anyway, filem ni masih lagi dalam proses penggambaran. Dengan konsep 'psiko thriller', filem mengisahkan tentang pembunuh yang mengerat 14 mangsanya untuk menghapuskan bukti. Apa peranan aaron dalam filem ni masih tak diketahui. Tapi aku pasti filem ni antara filem yang pasti masuk dalam kategori 'mesti tengok' penggemar filem tempatan untuk tahun 2012 ni. 

Apa-apa pun, untuk peminat aaron aziz khususnya yang perempuan tu, janganler mengharap aaron aziz melakonkan watak lelaki yang maskulin, caring, romantik, jiwang dalam filem ni ye. Ini bukan filem ombak rindu 2 tahu. Heheh. 

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

pulsowanie said...

isy..macam bes ja cerita ni....

kena tengok nih..tak sabar

PERNAH KENA TIPU DENGAN KAWAN TAK?
TAK PAYAHLA KAWAN DENGAN ORANG MACAM NI..
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/01/tak-payah-nak-tipu-pasal-life-sendiri.html


26 January 2012 15:13