Gambar : Mungkin Ke Ni Awek Fahrin Ahmad

on 12 Mar 2012

Aku confirm, kalau betul perempuan dalam gambar tu awek fahrin ahmad mesti peminat wanita fahrin kecewa. Hehe. Gambar fahrin ahmad dengan perempuan yang dikatakan awek fahrin ni ditangkap masa Wajah Baru Wanita Inspirasiku Tv3 tengah berlangsung kat Sunway Giza. Nama awek tu? Adila ramly. Cun gila ooo.




















Berdasarkan sumber, global station sdn bhd mengatakan fahrin dengan adila nampak mesra seolah-olah diaorang macam ada hubungan istimewa. Tapi fahrin pulak kata dia dengan adila cuma berkawan. Hurm pada aku mungkin iye apa fahrin kata tu atau mungkin jugak tak. Sebab ada artis ni memang suka berahsia. Fahrin pun termasuk dalam kategori tu.

Apa-apa pun, kalau betul adila ramly awek fahrin ahmad aku doakan jodoh fahrin kali ni berkekalan. Insyaallah. Dan untuk peminat gegirl fahrin, jangan sedih kalau betul fahrin dah berpunya. Aku kan ada. Aku lagi hensem dari fahrin. Sumpah. Lagi dua gambar adila ramly :






















Sumber : Rotikaya

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }