Liyana Jasmay Bakal Menamatkan Status Bujang

on 29 Feb 2012

Aku macam tak percaya je ex-gf aku, liyana jasmay bakal menamatkan status bujang lepas nak dekat 2 tahun clash dengan aku. Berdasarkan sumber, liyana jasmay akan berkahwin dengan seorang ahli perniagaan, bernama fathuddin mazlan. Anyway, silalah jangan percaya liyana ex-gf admin blog hawau. Gurau je tu. Hak hak.


Sebelum ni liyana dikatakan ada relationship dengan syamsul yusof, pengarah kl gangster dengan penyanyi terkenal, aizat. Tapi dah jodoh pertemukan dia kepada fathuddin. Maka redha je la. Majlis pertunangan liyana akan berlangsung pada bulan depan. Cuma tarikh belum didedahkan lagi. Ni ada sedikit respon dari liyana sendiri pasal ni : 

“Semuanya berlaku dengan sangat pantas, itulah yang dinamakan kuasa jodoh. Saya sendiri tidak tahu bila masanya rasa cinta itu datang? Cuma apa yang saya sedar, perasaan itu tiba-tiba hadir dalam diri. Kita hanya boleh tahu perasaan itu apabila kita sendiri mengalaminya.”

Apa-apa pun, tahniah diucapkan kepada liyana jasmay. Semoga segala perancangan liyana dan fathuddin berjalan dengan lancar.

Sumber : Oh bulan
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }