Girlfriend Cantik Tapi Boyfriend Hodoh

on 28 Feb 2012

Lelaki bila kita tanya ciri-ciri awek idaman, mesti 'cun' ada dalam ciri-ciri tu. Majoriti macam tula. Kalau takde, tu cuma dia tak nak mengaku je. Ah tak payah kencing la. Aku pun lelaki jadi aku tahu la naluri lelaki ni macam mana. Hehee.

Tapi kebanyakkan lelaki segan dengan awek cun. Ni la masalahnya. Nak awek yang cun tapi bila nak usha segan. Tah apa yang segan aku pun tak tahu. Bukannya kita approach awek tu, zip seluar kita  terbukak. Mungkin pada lelaki awek cun ni, eksklusif. Khas untuk lelaki-lelaki tertentu yang sama level dengan  dia je. Sebab tu segan kot. Rasa macam diri tu tak setaraf. 

Actually korang kena buang mindset negatif tu. Awek cun pun manusia biasa. Bila berak busuk jugak. Dan diaorang pun tak semestinya memilih. Pada diaorang kalau dapat balak hensem payah sebab jadi rebutan pulak. Gambar-gambar kat bawah ni bukti perempuan yang cantik tak semestinya memilih. Rupa belakang cerita sebenarnya. Yang penting, ayat kena power dan ekspresi korang bila luahkan something atau buat apa-apa aktiviti dengan awek cun PERLU nampak 'bersih' dan jujur. Well, good luck!






Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }