Biodata Ustaz Azhar Idrus

on 22 Feb 2012

Info biodata penuh ustaz azhar idrus.

Aku rasa mesti ramai dah tahu pasal ustaz azhar idrus ni. Dengan ceramah yang dimasukkan unsur lawak dan sinis, ceramah beliau mendapat sambutan khususnya dari belia yang boring dengar ceramah. Hehe. Mungkin ada yang nak perihal ustaz azhar idrus ni. So ni biodata dia.





















Nama : Azhar Idrus
Asal : Terengganu
Umur : 48 tahun
Karier : Guru muzik pada tahun 1985, penceramah (sekarang)
Biografi : Bekas murid sekolah inggeris sultan sulaiman kuala terengganu, mula mendalami agama pada tahun 1990, belajar secara talaqqi dengan 8 orang guru dalam tempoh 12 tahun.
Blog : http://ustazazhar.net

Hurmm bekas guru muzik rupanya. Patutlah dia boleh main gitar dalam video dia dengan zizan raja lawak tu. Serius sempoi ustaz ni. Secara jujurlah, bagi aku dia ni jauh berbeza dari ustaz lain dan dia berjaya menyelesaikan masalah belia yang memang susah betul nak dengar ceramah (sebab boring, seriously) dengan memasukkan unsur lawak dan sinis dalam ceramah dia.

Apa-apa pun, syukur pada allah kerana kita ada ustaz macam ni dan harap-harapnya ustaz azhar dipanjangkan umur dan diperluaskan lagi ilmunya supaya dapat membimbing mereka yang memerlukan. Insyaallah. 
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

ecadwinkyasha said...

ceramah ustaz best.xboring dengar berkali2x...unsur lawak tpi sinis.

blog ustaz xdpt buka la.napa eh?


13 February 2012 at 18:09
celeb news said...

betul2 :D oh blog dia problem kot..


13 February 2012 at 18:41