Akibat Tak Cuci Bra Dan Baju Yang Dibeli

on 25 Feb 2012

Sila cuci bra atau coli dan pakaian baru korang sebelum pakai. Artikel dan video ini sebagai peringatan bagi yang jarang atau tak pernah melakukannya. Baca dan korang tonton video pendek ni. Kita takkan tahu parasit apa yang ada di dalam pakaian walaupun pakaian tu baru je dibeli.


Susan McKinley (Antropologis) menyertai ekspidisi di Amerika Selatan. Pada waktu tu dia menyedari ada ruam pelik di payudara sebelah kirinya. Tiada siapa yang tahu itu apa. Dan dia fikir ruam itu akan hilang perlahan-lahan. Setelah dia kembali dari ekspidisi, dia menemui doktor kerana payudara dia mula rasa sakit. Doktor tidak tahu itu penyakit apa, jadi doktor tu cuma bagi antibiotik dengan krim khusus.

Lepas beberapa hari, sakitnya masih tak hilang dan payudaranya semakin panas dan mula berdarah. Diaa memutuskan untuk membalut pendarahan itu. Bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, dia mula mencari doktor terbaik. Dr. Lynch tidak dapat diagnosis infection yang terjadi dan meminta Susan dapatkan rawatan dari doktor pakar bidang Dermatologi. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.


Susan terkejut, setelah ia membuka, mereka lihat ulat larva bertumbuh dan bersarang dalam pori-pori dan dalam luka payudaranya, sesekali ulat larva masuk dalam pori-pori dan muncul di lubang sebelahnya. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan cannal susu payudaranya.

TOLONG SEBARKAN PADA KAUM WANITA!!


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }