Masalah Disiplin Shahrizal Jazsle Berpunca Dari Susah Tidur

on 21 Mar 2012

Kesian aku tengok pelakon terkenal, shahrizal jazsle ni. Sebab banyak sangat khabar angin tak enak tentang shahrizal diperbualkan oleh mereka yang panas dengan shahrizal. Yang paling ketara sekali - masalah disiplin, selalu datang lambat ke lokasi penggambaran. Yang lain, apa lagi kalau bukan kes curang tak lama dulu tu.



















Ok back to topik. Kita lupakan kes curang tu. Baru-baru ni shahrizal yang ditemui ketika sesi sidang akhbar pelancaran drama slot Lestary bertajuk 3 janji sempat memberi penjelasan pasal masalah disiplin kerja dia pada pihak media. Kata shahrizal : 

“Sejak akhir-akhir ini, saya ada masalah bangun lambat. Saya sendiri pun tak tau kenapa saya bangun lambat. Kakak saya ada memberikan saya pil supaya senang tidur, namun setelah memakannya, hampir 2 hari pula saya tidur." 

Shahrizal jugak ada memberitahu dia dah pun set jam loceng untuk bangun pagi. Tapi gagal jugak bangun awal. Hurmm nak kata shahrizal ada insomnia, mustahil rasanya sebab dia boleh jugak tidur cuma lambat je. Aku rasa kemungkinan besar sharizal ni jenis orang yang susah tidur awal. 

Anyway, blog hawau sarankan shahrizal dapatkanlah rawatan pakar secepat mungkin. Ini masalah serius.   Kalau tak diatasi, makin bertambahla orang yang berbulu dengan shahrizal dan silap haribulan kerjaya shah pasti terjejas. 

Sumber : Ohbulan

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }