Aaron Aziz Jadi Duta Rasmi Pepsi, Kontrak Bernilai Rm11.5 juta?

on 28 Mar 2012

Sebelum khabar angin ni keluar ikut telinga kiri, better aku update sini. Berdasarkan sumber, aaron dikatakan dilamar pepsi untuk dijadikan duta produk pepsi. Apa yang mengejutkan ialah nilai kontrak yang dikatakan sebanyak Rm11.5 juta setahun. Kalau ni cerita betul, ni bermakna aaron akan jadi antara artis yang terkaya kat malaysia! 


Nampaknya tak sia-sia usaha aaron untuk memperkembang dan memperkukuhkan lagi kredibiliti dia selama ni. Sampai sanggup berhijrah dari singapore ke malaysia. Dari model seluar dalam, jadi pelakon drama dan akhirnya berlakon di filem yang mana membawa nama aaron ke 1 aras yang lebih tinggi sekaligus menarik perhatian Pepsi untuk jadikan aaron sebagai duta produk diaorang. 

Bukan calang-calang selebriti pepsi pilih oo.. Kalau korang perasan, semuanya selebriti yang top, contohnya beyonce dengan david beckham. Berbalik pada aaron. RM 11.5 juta setahun bermakna aaron akan dapat  duit hampir RM 1 juta tiap-tiap bulan. Perghhh!

Apa-apa pun khabar angin ni masih tak dipastikan lagi kebenaran dia. Nilai kontrak dia tu yang meragukan sebenarnya. Rm11.5 juta tu.. Faizal tahir dulu pun duta Pepsi tapi takde pun keluar cerita pasal nilai kontrak yang berjuta-juta. 

Sumber : Forum Cari

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }